Gezocht: frisse vis
We zoeken iemand om ons te helpen in het uitbouwen van onze visual identity 😊. Interesse of denk je aan iemand? Stuur maar door naar info@tweetakt.be!
Het is de binnenkant die telt, maar de buitenkant helpt 😊
Onze huisstijl (logo, mapjes, lay-out) blijft, maar we willen al ons beeldmateriaal opfrissen. Het gaat dan om foto’s op de website, filmpjes op onze cursistenomgeving, visuals in documenten, enz.

Hulp gezocht
Om dat te doen zoeken we een frisse vis (visual identity support). Iemand die ons kan ondersteunen bij:
- Het bepalen van een herkenbare, visuele identiteit die past bij tweetakt: sterk als eik, met de sprankelende frisheid van limoenen.
- Het maken, vinden, kiezen, aanpassen, … van beelden en foto’s.
- Het maken van schema’s, grafieken, iconen en andere visuals.
- Het maken van sjablonen en formats die we kunnen gebruiken in materiaal, op de website, op social media, …
We zoeken een meewerkend consultant: iemand die meedenkt, ons aan het werk zet maar ook zelf enkele dingen uitwerkt.

Denk je aan iemand?
We plannen midden oktober gesprekken met enkele mensen van wie de stijl en aanpak ons aanspreekt. Interesse of denk je aan iemand? Stuur een mailtje naar hello@tweetakt.be. Op 7 oktober sluiten we de oproep af.
Alvast bedankt om mee te denken! Stuur dit bericht gerust door 😊.