Communicatie met klanten

   
Iedereen klant

Of het nu de cliënt aan de balie is, het bedrijf aan de andere kant van de lijn of een collega van een andere dienst: iedereen heeft klanten. Ze zijn diegenen die op je rekenen en op één of andere manier geld binnenbrengen. Hen op de best mogelijke manier verder helpen, maakt van jou de ambassadeur en het gezicht van je bedrijf of organisatie.
 

In de frontlinie bij moeilijke situaties

Dat betekent natuurlijk niet dat werken met klanten vanzelfsprekend is. Integendeel. Je krijgt misschien te maken met onduidelijke of verwarrende vragen. Of met vervelend, eisend of dwingend gedrag. Soms gaan klanten zelf over de grens en moet je jezelf en anderen daartegen beschermen. En soms kan je klanten niet verder helpen en moet je dat vertellen op de best mogelijke manier.

Binnenkort in open aanbod

28/01/2021

Coachend en resultaatgericht leidinggeven

Virtual classroom, 3 sessies. Donderdag 28/01, 11/02 en 04/03/2021. Van 09.30 tot 17.00 uur.

04/02/2021

Succesvol leidinggeven aan teams

Antwerpen, 1 sessie. Met online alternatief als fysiek niet kan.

04/02/2021

Beter timemanagement in één dag

Virtual classroom, 1 sessie. Dagopleiding met individuele coaching.

23/02/2021

Coachend en resultaatgericht leidinggeven

Virtual classroom, 3 sessies. Dinsdag 23/02, 09/03 en 23/03/2021. Van 09.30 tot 17.00 uur.

26/02/2021

Beter timemanagement in één dag

Virtual classroom, 1 sessie. Dagopleiding met individuele coaching.

03/03/2021

Boeiend en ontspannen presenteren

Virtual classroom, 2 sessies. Woensdag 03/03 en 24/03/2021. Van 09.00 tot 17.00 uur.

12/03/2021

Moeilijke gesprekken met medewerkers

Virtual classroom, 1 sessie. Dagopleiding met individuele coaching.

31/03/2021

Coachend en resultaatgericht leidinggeven

Virtual classroom, 3 sessies. Woensdag 31/03, 21/04 en 05/05/2021. Van 09.30 tot 17.00 uur.

Getuigenissen

Inge Hernie
Study Manager • Valesta

De principes werden heel helder gebracht, met veel direct bruikbare tips. Een heel leerrijk moment was het coachen in kleine groep. Een aanrader. Ik kijk uit naar het opvolgmoment dat inbegrepen is bij deze cursus.

 

Karolien De Mot
Kantoorverantwoordelijke • Sodalis

Op drie dagen tijd heb ik enorm veel bijgeleerd over leiderschap, management en coaching. Het lukt me eindelijk om weerstand te counteren en veranderingen te realiseren in mijn team.

 

 

Shanna François
Projectmedewerker HR • UZ Gent

Als startende leidinggevende vind ik de opleiding Coachend leidinggeven heel zinvol: we zagen telkens kort een theoretisch kader om dan in duo’s een situatie waarmee we in realiteit geconfronteerd worden, voor te bereiden en te oefenen.

 

 

Isabel Van de Weyenberg
Project Leader • Flanders Make

Coachend leidinggeven was één van de meest toepasbare opleidingen die ik al gevolgd heb. De cursus was goed opgebouwd, met telkens enkele weken ertussen zodat je tijd had om toe te passen wat je had opgepikt in de les.

 

 

Sabrina Dal Zotto
HR Coördinator • de Rand vzw

De opleiding coachend leidinggeven (...) vormde een mooi geheel met zeer praktische methodes/tips die je vrijwel direct kunt gebruiken. 

 

 

Eefje Lepère
Vormingsverantwoordelijke • Gemeente Zwijndrecht

De opleidingen waren een schot in de roos. De reacties van de deelnemers waren zeer positief. Bijna iedereen had wel iets bijgeleerd. Een echte aanrader.