Communicatie met klanten

   
Iedereen klant

Of het nu de cliënt aan de balie is, het bedrijf aan de andere kant van de lijn of een collega van een andere dienst: iedereen heeft klanten. Ze zijn diegenen die op je rekenen en op één of andere manier geld binnenbrengen. Hen op de best mogelijke manier verder helpen, maakt van jou de ambassadeur en het gezicht van je bedrijf of organisatie.
 

In de frontlinie bij moeilijke situaties

Dat betekent natuurlijk niet dat werken met klanten vanzelfsprekend is. Integendeel. Je krijgt misschien te maken met onduidelijke of verwarrende vragen. Of met vervelend, eisend of dwingend gedrag. Soms gaan klanten zelf over de grens en moet je jezelf en anderen daartegen beschermen. En soms kan je klanten niet verder helpen en moet je dat vertellen op de best mogelijke manier.

Binnenkort in open aanbod

26/11/2019

Roos van Leary

Antwerpen, 1 dag. Nieuw in ons open aanbod!

03/12/2019

Moeilijke gesprekken met medewerkers

Antwerpen, 1 dag. Praktijkgericht werken met eigen situaties.

09/12/2019

Beter timemanagement in één dag

Antwerpen, 1 dag. Met individuele opvolgsessie.

10/12/2019

Inspirerend en oplossingsgericht coachen

Antwerpen, 3 dagen. Sessies op 10/12, 17/12 en 21/01.

18/12/2019

Slim vergaderen

Antwerpen, 1 dag. Nieuw in open aanbod. Laatste 3 plaatsen.

28/01/2020

Boeiend en ontspannen presenteren

Antwerpen, 2 dagen. Training in kleine groep op 28/01 en 11/02. Met vroegboekkorting.

30/01/2020

Beter timemanagement in één dag

Gent, 1 dag. Met vroegboekkorting.

06/02/2020

Coachend leidinggeven

Gent, 3 dagen. Sessies op 06/02, 20/02 en 05/03. Met vroegboekkorting.

Getuigenissen

Karolien De Mot
Kantoorverantwoordelijke • Sodalis

Op drie dagen tijd heb ik enorm veel bijgeleerd over leiderschap, management en coaching. Het lukt me eindelijk om weerstand te counteren en veranderingen te realiseren in mijn team.

 

 

Steven Van Haute
Coordinator • LBC nv

De aanpak was direct en duidelijk. Er wordt steeds gebruikt gemaakt van de ervaringen van mensen die aanwezig zijn op de opleiding. Deze interactieve manier van werken werkt heel goed 

 

Inge Hernie
Study Manager • Valesta

De principes werden heel helder gebracht, met veel direct bruikbare tips. Een heel leerrijk moment was het coachen in kleine groep. Een aanrader. Ik kijk uit naar het opvolgmoment dat inbegrepen is bij deze cursus.

 

Ferdi Sutcu
Regional Manager • DSM keukens

Zeer leerrijk. Opleiding op maat van je eigen werkomgeving/werksituaties. Zeer praktijkgericht. Een echte aanrader.